Jak si objednat úklid

  1. Kontaktujte nás vyplněním objednávky.
  2. Po obdržení objednávky vás budeme kontaktovat telefonicky a sjednáme si schůzku u vás doma nebo ve firmě
  3. Navštíví vás naše manažerka úklidu spolu s předvybranou hospodyní (předem Vám zašlem její profil) a projdou s Vámi celý objektt a vyplní kartu zákazníka (velmi důležitý dokument, do něhož se zaznamenávají odlišnosti každé domácnosti s důrazem na speciální čištění nebo zacházení, délku a náročnost úklidu, žehlení apod.).
  4. Předložíme vám návrh cenové kalkulace a Smlouvu o provádění úklidových prací, kterou s vámi podepíšeme po prvním úklidu
  5. Domluvíme si s vámi termín prvního úklidu, který provede hospodyně za supervize naší manažerky. Cena prvního úklidu a ostatních úklidových služeb je v ceně pravidelného ůklidu.
  6. Pokud budete s prvním úklidem spokojeni, pravidelně vám budeme poskytovat úklidové služby, které jste si vybrali.
  7. Pravidelný zákazník má jednu stálou hospodyni.
  8. V případě výpadku stálé hospodyně zajišťujeme hospodyni náhradní.
  9. Platba bude probíhat na základě měsíční zpětné fakturace nebo v hotovosti oproti příjmovému dokladu.. Možnost platit i zálohou na 3 měsíce předem.